Vecka 39

Söndag, det innebär att imorgon får jag bege mig till stallet igen, jippi! Här kommer veckoplaneringen för nästa vecka:

Måndag : Jag har Merillo, ska longera honom hade jag tänkt. Han behöver få sträcka lite på sig och jobba lite. Ska eventuellt köra lite horse manship också. Han är grym på det, men nu har han inte jobbat på det så mycket så han behöver fräscha upp sitt minne lite grann.

Tisdag : Isolde's första dag. Måste dock ut och visa allt en gång till så hon minns allt. Glömde visa vart skottkärror och grepar har sin plats. Så jag ska visa allt en gång till för säkerhets skull. Stannar nog även och ser till att allt gått bra med ridningen.

Onsdag : Linnea

Torsdag : Isolde, ska höra med henne om hon vill att jag ska vara där eller om det inte behövs.

Fredag : Jag ska ut igen, om det finns ridsällskap ska jag rida, men då bara någon klättertur eller skrittur. Annars kanske jag longerar igen. Eller går någon promenad. Jag har inte bestämt mig ännu.

Lördag : Jag eller/och mamma. Blir nog vilodag för prinsen om inte mamma vill göra något med honom.

Söndag : Linnea. Jag och mamma ska dock ut iaf för det är stallmöte :)

Men som vanligt kan det säkert bli ändringar. Men vi siktar på det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0