Måndag

Åkte till stallet på eftermiddagen istället för på morgonen för jag fick jobb att göra. Iaf så åkte jag dit och mockade och fixade med hör och lådor som vanligt. Sen skulle jag ta in honom och det tog ju hundra år. Han vägrade komma in. Eller jag fick tag på honom på en gång men sen att få honom attg gå framåt, herregud!

Efter mycket om och men så fick jag in honom, sen tog jag upp honom på volten och longerade. Han gick så himla fint. Jag koncentrerade mig på skritten och traven. Och han var verkligen superfin. I mitten av passet märkte jag att han fick tråkigt så jag lät han galopera av sig. Sen när han tröttnat på det gick han ännu finare. Verkligen rund och fin i formen och man spg hur hela han jobbade med kroppen. Superkul! Gick en promenad i skogen sen. Höll på i 50 min totalt! Lagom tur för honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0