Merillo

Länge sen det blev något skrivet här! Tänkte uppdatera lite om Merillo. Han har fått nya hagkompisar och det funkar jättebra. Nu är dom ett helt gäng killar som går i en stor flock. Lite roligare än att gå men bara en eller två andra hästar. När det kommer till ridningen så har jag slutat rida nu. Sist jag red fick jag ont i magen. Riktiga sammandragningar fick jag. Så jag vill inte riskera nått. Merillo kan ju busa till det ibland också så det är lika bra. Så det är Linnea och Isolde som rider. Jag kanske kommer longera någon gång ibland om jag känner för det.

Hästarna har börjat komma in vid 16 nu. Det börjar bli mörkt nu tidigt så det är skönt att dom får komma in i tid. Och alla rutiner är som dom ska, jätteskönt :)


Bild tagen från google. Det är Merillo på galoppbanan, där är han inte gammal, kanske 2-3 år eller nått sånt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild=)

2010-10-04 @ 10:33:29
URL: http://tiggypop.blogg.se/
Postat av: Mickan

Häftig bild!

2010-10-04 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0