Lite uppdatering

Länge sen jag skrev! Det har inte hänt så mycket på hästfronten. Jag lullar runt i stallet med magen i vädret och mockar bajs haha. Känns tråkigt men lite skönt är det. Ett litet problem har dock uppstått. Isolde som började rida för ett par veckor sen kan tyvärr inte fortsätta rida av olika anledningar. Så nu är jag tillbaka på ruta ett när det kommer till medryttar-letandet! Jättesynd. Så är det någon som vet någon som letar medryttarhäst?? Jag är i desperat behov av någon just nu. Är dock inte intresserad av någon liten fjortis som endast ridit på ridskola och som tror att dom är världsbäst. Dom kan stanna på ridskolan!!!

Kände för att uppdatera lite :) Ha det bra sålänge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0